61 853 75 32 / 61 639 07 24 Pon.-Pt. 10:30 - 18:30 Sob. 10:30 - 14:30jedzenie@trekkersport.com.pl

REGULAMIN SPRZEDAŻY W SKLEPIE INTERNETOWYM JEDZENIETURYSTYCZNE.PL

Regulamin obowiązuje od 24.12.2014r.

 

1. Rodzaj i zakres świadczonych usług drogą elektroniczną

Firma Trekker Sport Maciej Gajda Jacek Drzewiński z siedzibą w Poznaniu 61-895, ul. Powstańców Wlkp. 12B (REGON 631144510, NIP 7811601429) dalej w treści zwana „TrekkerSport” umożliwia kupowanie oferowanych przez siebie towarów przy pomocy sieci elektronicznej. Zakup towarów w sklepie internetowym TrekkerSport jest możliwy poprzez zakup na stronie Sklepu on-line jedzenieturystyczne.pl lub za pośrednictwem poczty elektronicznej jedzenie@trekkersport.com.pl.

Niniejszy Regulamin dotyczy zakupów dokonywanych przez konsumentów oraz wszelkie inne podmioty.

W trakcie składania zamówienia jak i w trakcie jego realizacji możliwy jest kontakt telefoniczny z naszym sklepem, opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta konsument.

Do sprzedaży towarów w sklepie internetowym TrekkerSport, w przypadku, gdy kupującym jest konsument, stosuje się przepisy Ustawy o prawach konsumenta (Ustawa), ze szczególnym uwzględnieniem regulacji Ustawy odnoszących się do umów zawieranych na odległość. Przy czym przez umowę zawartą na odległość rozumie się umowę zawartą z konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 22 1 k.c.)

 

2. Jak kupować

Przed przystąpieniem do sporządzania swego zamówienia zostaniesz poproszony o zapoznanie się z treścią obowiązującego u nas Regulaminu sprzedaży w sklepie internetowym (Regulamin). Okoliczność zapoznania się z Regulaminem prosimy zaznaczyć wyborem stosownej opcji na stronie, dokonując tego podczas sporządzania swojej oferty zamówienia, na końcowym etapie.


Będąc przy opisie wybranego produktu wybierz kolor, rozmiar i ilość i naciśnij przycisk "do koszyka". Jeśli chcesz kontynuować zakupy, kliknij "kontynuuj zakupy", jeśli chcesz sfinalizować zamówienie, kliknij "przejdź do kasy".

W każdej chwili możesz zaktualizować zawartość koszyka zmieniając ilość zamawianych produktów lub po prostu je usuwając.

Przed przejściem do kasy, możesz wpisać kod rabatowy (jeśli taki posiadasz), aby naliczył się odpowiedni rabat. Jednocześnie informujemy, że kody rabatowe nie łączą się ze sobą a także nie obowiązują dla produktów przecenionych. Jeśli zamierzasz kupić dwa lub więcej produktów, dla których są różne kody rabatowe, złóż osobne zamówienie i w komentarzu do niego poproś o wspólną przesyłkę.

Po wybraniu przycisku "przejdź do kasy" zostaniesz przekierowany na stronę, na której będziesz musiał podać swoje dane osobowe i dane do przesyłki. Jeśli posiadasz u nas konto, wystarczy się zalogować. Jeśli nie posiadasz konta masz przed sobą dwie możliwości:

1. Złożenie zamówienia bez zakładania konta - wiąże się z tym, że przy ponownych zakupach będziesz musiał kolejny raz podać swoje dane.

2. Złożenie zamówienia z jednoczesnym założeniem konta. W tym przypadku dane przez Ciebie udostępnione zostaną u nas w bazie i ze swojego konta będziesz mógł korzystać wielokrotnie.

Kolejnym krokiem jest wybór metody dostawy, a następnie metody płatności.

Na samym końcu ponownie zobaczysz swoje zamówienie, w którym będą uwzględnione ewentualne rabaty oraz koszty przesyłki. Na tym etapie konieczne jest potwierdzenie znajomości regulaminu. Tutaj też możesz zapisać się do newslettera, co bardzo polecamy, gdyż będziesz na bieżąco informowany o rabatach oraz o pojawieniu się nowych kolekcji.

Złożenie zamówienia następuje w momencie kliknięcia przycisku Potwierdzam zakup, co jest równoznaczne z przyjęciem przez zamawiającego obowiązku zapłaty kwoty, jaka została wygenerowana na końcu sporządzonego zamówienia. (Patrz niżej pkt 3 „Ceny” oraz pkt 6 „Koszty przesyłki”).

Z uwagi na fakt, iż treści widniejące na stronach internetowych naszego sklepu nie stanowią skierowanej do Klienta "oferty" w rozumieniu przepisów prawa cywilnego, a jedynie zaproszenie do składania zamówień zastrzegamy, iż:
  • generowane automatycznie przez system i nie podpisane przez żadną konkretną osobę potwierdzenie zamówienia wysyłane do klienta po złożeniu przezeń zamówienia w tym systemie stanowi wyłącznie potwierdzenie Klientowi danych, które wprowadził on do systemu naszego sklepu (tj. potwierdzenie wprowadzonej przezeń treści), natomiast nie stanowi z naszej strony potwierdzania przyjęcia tego zamówienia do realizacji i nie jest jeszcze zawarciem umowy,
  • do zawarcia umowy sprzedaży danego towaru dochodzi dopiero po zweryfikowaniu przez nas dostępności towaru objętego złożonym nam zamówieniem i po wysłaniu do Klienta wyraźnego potwierdzania przyjęcia (akceptacji) tego zamówienia do realizacji.

Uwaga! Ponieważ aktualizacja stanów magazynowych sklepu internetowego (względem naszych sklepów rzeczywistych) odbywa się raz dziennie, może wystąpić sytuacja, że zamawiany towar jest już niedostępny. O braku towaru informujemy wówczas klienta, a w przypadku wcześniejszej przedpłaty - zwracamy pieniądze na jego konto. 

 

3. Ceny

Podane w sklepie ceny są cenami brutto, czyli zawierają podatek VAT. Ceny są podawane w polskich złotych (PLN).


W przypadku złożenia zamówienia za pośrednictwem naszej strony internetowej, wskazana tam informacja o cenie towaru ma charakter wiążący aż do czasu dostarczenia kupującemu zamówionego za tę cenę towaru, tzn. wskazana cena nie może ulec zmianie. W przypadku natomiast, gdy klient naszą stronę internetową (gdy klient opuszcza tryb on-line) bez złożenia zamówienia, wówczas podana na tej stronie informacja o cenie towaru przestaje mieć charakter wiążący z chwilą opuszczenia przez klienta tej strony w trybie on-line.

Uwaga! Zastrzegamy sobie prawo do błędów w druku materiałów reklamowych i w newsletterach.

Pamietaj o tym, żeby do ostatecznego kosztu towaru doliczyć koszty przesyłki.

 

4. Weryfikacja zamówienia

TrekkerSport zastrzega sobie prawo do telefonicznego potwierdzenia danych użytych podczas rejestracji użytkownika, bądź składania zamówienia (nie jest to procedura standardowa - prosimy nie traktować tego jako potwierdzenie złożenia zamówienia).


Telefon podany podczas rejestracji, lub składania zamówienia winien być telefonem pod którym można się skontaktować z klientem. Jeżeli jest to numer, pod którym można się skontaktować tylko w wybranych godzinach, należy to zaznaczyć w polu "Komentarz do zamówienia".

 

5. Sposoby płatności

Sposoby płatności dostępne w naszym sklepie internetowym.


  • Przedpłata na konto bankowe - wysyłka towaru następuje po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto bankowe. Prosimy o dokonanie płatności w terminie do 5 dni od złożenia zamówienia. W przypadku braku dostępnych produktów kontaktujemy się w ciągu 2 dni roboczych od momenty złożenia zamówienia.
    Posiadamy konto bankowe w banku:

    Trekker Sport M. Gajda, J. Drzewiński
    ul. Powstańców Wielkopolskich 12b
    61-895 Poznań

    Alior Bank Spółka Akcyjna
    25 2490 0005 0000 4500 8722 1746

  • Szybkie płatności online - Przelewy24 to bezpieczne i proste metody zapłaty za towary w internecie.  Poprzez ten system płatności możesz płacić kartą kredytową jak i zwykłym przelewem bankowym. Podczas finalizacji zamówienia zostajesz skierowany na strony firmy przelewy24.pl, która obsługuje płatności internetowe w sklepie jedzenieturystyczne.pl. Tam zostaniesz poproszony o podanie swoich danych i przekierowany na stronę swojego banku skąd możesz dokonać płatności. Połączenie ze stroną przelewy24.pl jest szyfrowane i 100% bezpieczne. Prawie natychmiast dostajemy potwierdzenie o wpłacie i możemy wysyłać towar.
 
  • Dotpay - szybkie płatności online - za pomocą którego możesz zapłacić kartą płatniczą, szybkim transferem, przelewem online, czy PayPal. Podczas finalizacji zamówienia zostaniesz przekierowany na strony firmy dotpay.pl

     

  • Gotówka za pobraniem - w tym wypadku pieniądze odbiera kurier dostarczający towar do Państwa. Koszt pobrania wliczony jest w cenę przesyłki. Wartość pobrania nie może przekraczać 2 000 zł. Zamówienie o wartości powyżej limitu pobrania może być uzgodnionie, jeżeli to możliwe, po zweryfikowaniu płatnika. UWAGA! Nie realizujemy przesyłek za pobraniem w przypadku zamówień powyżej 2000 zł bez uzgodnienia.

     

  • Sprzedaż na raty - naszym klientom oferujemy szybki zakup towaru na raty w systemie ratalnym Alior Raty

      

  • Bony podarunkowe i premiowe - umożliwiamy płatność popularnymi bonami Sodexho. Akceptujemy bony podarunkowe (zielone) i premiowe (czerwone). Uwaga! Płatność bonami możliwa TYLKO na miejscu w sklepie ponieważ musimy sprawdzić w Państwa obecności autentyczność kuponów.
 

6. Standardowa wysyłka towaru (najtańsza opcja), koszty przesyłki oraz czas realizacji zamówienia.

Standardowa wysyłka towaru (najtańsza opcja), realizowana jest za pośrednictwem Paczkomatów InPost, Poczty Polskiej, firmy kurierskiej K-EX oraz firmy DPD (w przypadku wysyłek zagranicznych).



Koszty przesyłki:

ODBIÓR WŁASNY

  • Odbiór własny to koszt 0zł - ale wymaga on odbioru towaru w siedzibie firmy (sklep stacjonarny) w Poznaniu na ul. Powstańców Wlkp. 12b - przed odbiorem prosimy o kontakt telefoniczny ze sklepem w celu potwierdzenia czy towar jest na miejscu czy dopiero jest zamówiony. Jeżeli produkt jest dostępny sami informujemy klienta o dostępności. Maksymalna kwota zamówienia nie może przekraczać 2000 zł. Zamówienia powyżej tej wartości realizujemy tylko po telefonicznym uzgodnieniu, po zweryfikowaniu płatnika.

 

PACZKOMATY (InPost)

  • 8,90 PLN  przedpłaty na konto lub płatność kartą (DotPayPrzelewy24
  • przy zakupie powyżej 299 zł - WYSYŁKA GRATIS

 

KURIER

  • 14 PLN  przedpłaty na konto lub płatność kartą (DotPayPrzelewy24)
  • 18 PLN  pobranie - cała kwota zamówienia płatna u kuriera (maksymalna kwota zamówienia nie może przekraczać 2000 zł)
  • przy zakupie powyżej 299 zł - WYSYŁKA GRATIS (nie dotyczy wysyłki za podbraniem)

  • Jeżeli są jakieś wątpliwości lub problemy to prosimy o kontakt telefoniczny, a na pewno coś poradzimy (+48 61 8 537 532)

 

 

POCZTA POLSKA

  • 18 PLN Poczta Polska - TYLKO przedpłata na konto
  • TYLKO dla paczek o pierwotnej wartości towaru do 189zł

 

Kurier DPD - wysyłka zagraniczna

Ceny i koszty dowozu dotyczą paczek do 10 kg.

STREFA 1 Niemcy - 79zł
STREFA 2 Belgia, Czechy, Holandia, Luxemburg, Litwa, Słowacja, Węgry - 85zł
STREFA 3 Lichtenstein, Łotwa, Szwajcaria, Austria, Dania - 99zł
STREFA 4 Estonia, Bułgaria, Francja(kontynent), Rumunia, San Marino, Słowenia, Wielka Brytania, Włochy - 129zł
STREFA 5 Finlandia, Hiszpania(kontynent), Irlandia, Szwecja - 159zł
STREFA 6 Norwegia, Portugalia (kontynent) - 219zł

 

Czas realizacji zamówienia.

Część towarów posiadamy na stanie magazynowym sklepu. Te produkty wysyłamy w ciągu 24 godzin (w dni robocze) w przypadku przesyłki pobraniowej, lub w ciągu 24 godzin (w dni robocze) po otrzymaniu wpłaty na konto.

Ze względu jednak na chęć zaspokojenia potrzeb jak największej ilości klientów, część towarów musimy zamówić bezpośrednio od producenta. Wtedy zastrzegamy sobie prawo do wysyłki towaru w ciągu kilku dni roboczych od złożenia zamówienia. O czasie realizacji informujemy jest już na etapie wyboru konkretnego produktu (rozmiaru i koloru). Jednocześnie informujemy, że każdy zakup dokonany u nas w sklepie internetowym podlega regulacjom prawnym dotyczącym sprzedaży na odległość.

Zastrzegamy sobie także prawo do odmowy realizacji zamówienia, w sytuacji braku dostępności towaru (kontaktujemy się w ciągu 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia). Dlatego niezbędne dla nas jest posiadanie Państwa numeru telefonu, by mieć z Państwem szybki kontakt w celu powiadomienia o ewentualnym braku towaru.

 

7. Anulowanie zamówienia

Konsument może anulować swoje zamówienie do chwili gdy sklep przyjął jego zamówienie, w takim przypadku złożona przez konsumenta oferta zakupu przestaje wiązać (zob. potwierdzenie przez sklep zamówienia w pkt 2 „Jak kupować”).

Zamówienie można anulować telefonicznie podając numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby, która widnieje na zamówieniu lub drogą e-mailową.

 

8. Odstąpienie od umowy. Zwrot zakupionego towaru (dotyczy konsumentów). Wymiana towaru.

 

Prawo odstąpienia od umowy.

Konsument, który zawarł umowę za pośrednictwem naszego sklepu internetowego, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z zastrzeżeniem jednak obowiązku poniesienia tych kosztów, które wynikają z wyraźnej dyspozycji kupującego i wykraczają poza koszty standardowej wysyłki, o których mowa w pkt 6 niniejszego Regulaminu.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być dokonane poprzez wypełnienie formularza odstąpienia od umowy (poniżej) i przesłanie go do nas za pośrednictwem listu tradycyjnego lub poczty elektronicznej.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni liczonych od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta  lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Decydując się na przesłanie  oświadczenia o odstąpieniu od umowy tradycyjnym listem lub pocztą elektroniczną mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak korzystanie z gotowego formularza nie jest to obowiązkowe. W każdym wypadku Państwa oświadczenie o odstąpieniu od umowy winno być czytelne i zrozumiałe, tak aby w sposób nie budzący wątpliwości można było z niego odczytać Państwa wolę odstąpienia od umowy (decyzja o rezygnacji z zakupu).

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Po doręczeniu nam Państwa oświadczenia o odstąpieniu od umowy, niezwłocznie przesyłamy Państwu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy zawartej na odległość  umowę uważa się za niezawartą.

Jeżeli konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim przedsiębiorca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

Ciężar dowodu skorzystania z prawa odstąpienia zgodnie z przepisami spoczywa na kupującym.


Zwrot towaru.

Jako kupujący, którzy skorzystali z prawa odstąpienia od umowy, jesteście Państwo obowiązani niezwłocznie jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym złożyliście Państwo oświadczenie o odstąpieniu od umowy, zwrócić rzecz według Państwa wyboru:

- bądź to osobiście w naszym sklepie:

Sklep Trekker Sport

ul. Powstańców Wielkopolskich 12B

61-895 Poznań

- lub też przesłać rzecz na ten sam adres, przy czym jako konsument, który skorzystał z prawa odstąpienia od umowy, jesteście Państwo zobowiązani ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (przesyłka na własny koszt).

Do zachowania terminu zwrotu rzeczy wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


Skutki odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym doliczone przy zakupie koszty dostarczenia rzeczy, z tym zastrzeżeniem, że zwrot kosztów dostarczenia rzeczy nie obejmuje kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia, oferowany przez nasz sklep, o którym mowa w pkt 6 niniejszego Regulaminu.

Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nasz sklep, nasz sklep nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Jako Sklep, za wyjątkiem gdy zaproponowaliśmy Państwu, że sami odbierzemy rzecz,  jesteśmy uprawnieni do powstrzymania się ze zwrotem płatności otrzymanych od Państwa do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez kupującego dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


Wymiana (dotyczy wszystkich kupujących tzn. konsumentów i innych podmiotów).


W przypadku nieprawidłowo dobranego rozmiaru lub niesatysfakcjonującego koloru istnieje możliwość wymiany produktu na artykuł o innym rozmiarze lub kolorze. Można go także wymienić na zupełnie inny produkt (za dopłatą lub częściowym zwrotem gotówki)

Towar musi być fabrycznie nowy, w miarę możliwości posiadać oryginalne opakowanie, metki i nie może nosić żadnych śladów użytkowania. Wraz z towarem należy załączyć dowód zakupu (np. paragon fiskalny / kserokopia faktury / numer zamówienia / inne). Dodatkowo prosimy wydrukować i wypełnić formularz wymiany, gdzie należy wyszczególnić produkty, które chcemy wymienić i produkty, które chcemy otrzymać w zamian. Prosimy też podać dane do przelewu, co w sytuacji braku rozmiaru lub koloru ułatwi nam zwrot pieniędzy.  Wymieniany towar należy zapakować i odesłać na adres sklepu (przesyłka na własny koszt):

Sklep Trekker Sport
ul. Powstańców Wielkopolskich 12B
61-895 Poznań


Informacja dla przedsiębiorców

Jeżeli dowodem zakupu jest faktura VAT, prosimy o przesłanie jej kserokopii, w celu dokonania przez nas korekty zakupu. Korektę wysyłamy listownie po otrzymaniu zwrotu. Nie istnieje możliwość anulowania faktury. Prosimy też o nieodsyłanie oryginału faktury. Zwrot zostanie uznany wyłącznie po otrzymaniu przez nas podpisanej korekty zakupu. Od momentu jej otrzymania pieniądze przelewamy w ciągu 3 dni.

Uwaga: nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem lub na nasz koszt (przesyłka taka automatycznie jest zwracana do nadawcy na jego koszt).


9. Gwarancja i reklamacje. Rękojmia za wady.

W przedmiocie gwarancji producenta towaru oraz odpowiedzialności sprzedawcy względem kupującego z tytułu rękojmi, zastosowanie znajdują obowiązujące przepisy kodeksu cywilnego.


Gwarancji, rękojmi podlegają wady ukryte produktu wynikające z błędów materiałowych lub procesu produkcyjnego. Oznacza to jednocześnie,  że gwarancji, rękojmi nie podlegają wszelkie uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, obtarcia, rozcięcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem (suszenie obuwia na promiennikach ciepła, pranie itp.).

Wszystkie zakupione towary podlegają gwarancji przy sprzedaży, tzn. gwarancji producenta, jeśli ten takiej udziela, zawsze jednak każdy zakupiony u nas produkt jest niezależnie od gwarancji producenta zabezpieczony rękojmią udzielaną bezpośrednio przez nasz sklep.

Kupujący może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.  Wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi.  Jednakże w razie wykonywania przez kupującego uprawnień z gwarancji bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi ulega zawieszeniu z dniem zawiadomienia sprzedawcy o wadzie. Termin ten biegnie dalej od dnia odmowy przez gwaranta wykonania obowiązków wynikających z gwarancji albo bezskutecznego upływu czasu na ich wykonanie. 

 

GWARANCJA PRODUCENTA jest określona na dany okres od daty zakupu (na podstawie karty gwarancyjnej lub / z dokumentem zakupu – paragon, faktura).

Jeżeli w dokumencie gwarancyjnym nie zastrzeżono innego terminu, termin gwarancji wynosi 24 miesiące liczone od dnia, kiedy rzecz została kupującemu wydana. Potwierdzeniem udzielenia gwarancji przy sprzedaży, jest wydany kupującemu dokument gwarancyjny.

Uszkodzony produkt można odesłać pocztą, na  nasz adres:

Sklep Trekker Sport
ul. Powstańców Wielkopolskich 12 B
61-895 Poznań


Przesyłka z reklamowanym towarem powinna zawierać wypełniony formularz zgłoszenia reklamacji. Prosimy wypełnić wszystkie pola pismem drukowanym.

RĘKOJMIA

Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną.

Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli: 

1) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; 

2) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór; 

3) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; 

4) została kupującemu wydana w stanie niezupełnym. 

 

Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego (wydania rzeczy) lub wynikały z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.

Jeżeli kupującym jest konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili wydania rzeczy kupującemu. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które powstały po przejściu niebezpieczeństwa na kupującego.

RĘKOJMIA to okres 24 miesięcy od daty wydania rzeczy kupującemu (rozpatrywana na podstawie dokumentu zakupu – paragon, faktura, potwierdzenia odebrania rzeczy).

 

Uprawnienia z tytułu rękojmi.

 

Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie:

- o obniżeniu ceny albo

- odstąpieniu od umowy,

chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. 

Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.  

 

Jeżeli kupującym jest konsument, kupujący może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać:

- wymiany rzeczy na wolną od wad albo

- zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia. 

Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 

Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. 

Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego. 

Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli kupującym jest przedsiębiorca, sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej. 


Dostarczenie wadliwego towaru


Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana kupującemu.  Stosuje się również do zwrotu rzeczy w razie odstąpienia od umowy i wymiany rzeczy na wolną od wad. 

Produkt, po wykryciu w nim wady winien zostać dostarczony jak najszybciej, produkt winien być czysty  (pozbawiony zabrudzeń jak błoto, piasek), a także suchy jeżeli był czyszczony.

Sprzedawca obowiązany jest przyjąć od kupującego rzecz wadliwą w razie wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy. 

Kupujący ponosi odpowiedzialność za skutki swoich zaniechań, spowodowane w szczególności użytkowaniem rzeczy po wykryciu wady oraz przetrzymywaniem wadliwej rzeczy pomimo istniejącego obowiązku jak najszybszego dostarczenia  rzeczy do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana kupującemu. 

 

W przypadku korzystania z uprawnień z tytułu rękojmi, prosimy o kontakt z nami w celu ustalenia warunków odbioru przez nas wadliwego towaru. Prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny.

Przesyłka z wadliwym towarem powinna zawierać wypełniony formularz zgłoszenia wady.

Prosimy wypełnić wszystkie pola pismem drukowanym.

 

Decyzja sklepu w przedmiocie zgłoszonej wady oraz oświadczenia kupującego (zob. powyżej – „Uprawnienia z tytułu rękojmi”)  zostaje podjęta w ciągu 14 dni od daty złożenia przez kupującego oświadczenia w przedmiocie żądania: obniżenia ceny, usunięcia wady lub wymiany produktu.

Jeżeli kupujący będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione. 

Koszty wymiany lub naprawy ponosi sprzedawca. W szczególności obejmuje to koszty demontażu i dostarczenia rzeczy (naprawiony produkt odsyłamy na koszt sklepu), robocizny, materiałów oraz ewentualnego ponownego zamontowania i uruchomienia. 

 

Wygaśniecie uprawnień z tytułu rękojmi zawady fizyczne.

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 24 miesięcy od dnia wydania rzeczy kupującemu.

Przy sprzedaży między przedsiębiorcami kupujący traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później - jeżeli nie zawiadomił sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu.  Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie przed jego upływem zawiadomienia o wadzie. 

Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli kupującym jest konsument, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy kupującemu. W terminach wymienionych w zdaniu poprzednim kupujący może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej. Jeżeli kupujący żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady. 

W razie dochodzenia przed sądem albo sądem polubownym jednego z uprawnień z tytułu rękojmi termin do wykonania innych uprawnień, przysługujących kupującemu z tego tytułu, ulega zawieszeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Stosuje się odpowiednio do postępowania mediacyjnego, przy czym termin do wykonania innych uprawnień z tytułu rękojmi, przysługujących kupującemu, zaczyna biec od dnia odmowy przez sąd zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem lub bezskutecznego zakończenia mediacji. 

Upływ terminu do stwierdzenia wady nie wyłącza wykonania uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli sprzedawca wadę podstępnie zataił. 


Do kogo się zwrócić w przypadku sporu ze sklepem.

W przypadku powstałego sporu ze sklepem, konsument ma możliwość  skorzystania z sądowych i pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur  dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php

http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php


przykładowo:


Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.),z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.

Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).

Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.),z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.

Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej

Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów  Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

 

10. Faktury

Faktury wystawiamy na życzenie klienta.

 

11. Ochrona danych osobowych

Dane osobowe uzyskane z rejestracji klientów będą przetwarzane przez firmę Trekker Sport Maciej Gajda Jacek Drzewiński z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa określonych w Ustawie o Ochronie danych Osobowych z dn. 29 sierpnia 1997. Każdy klient ma prawo do wglądu w swoje dane, modyfikowania ich oraz żądania do zaprzestania ich przetwarzania, co należy zgłosić do firmy Trekker Sport Maciej Gajda Jacek Drzewiński w formie pisemnej.

 

12. Polityka prywatności

Nasza firma korzysta z usług Advisable.pl, dzięki czemu użytkownikom sklepu jedzenieturystyczne.pl prezentowane są banery reklamowe z rekomendowanymi produktami. Aby możliwe było wyświetlanie spersonalizowanych reklam, strona sklepu internetowego może wykorzystywać ciasteczka ("cookies"), które służą identyfikacji przeglądarki Klienta. Ciasteczka nie zawierają żadnych danych osobowych.

Jeśli nie chcecie Państwo otrzymywać reklam produktów z naszego sklepu - możecie zrezygnować klikając TEN LINK. Aby powrócić do programu wystarczy kliknąć TEN LINK.

Więcej informacji na temat reklamy dopasowanej do użytkownika oraz remarketingu możecie Państwo
znaleźć na stronie naszego partnera Advisable.pl.

 

13. Warunki techniczne niezbędne do korzystania ze sklepu

Rekomendowane wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca są dla Usługobiorcy następujące:

  • aktywne połączenie z Internetem pozwalające na obustronną komunikację przez protokół HTTPS,
  • prawidłowo zainstalowaną przeglądarkę internetową obsługującą standard HTML 5 oraz technologię kaskadowych arkuszy stylów (CSS3), np. Internet Explorer w wersji 9.0 lub nowszej, Mozilla Firefox w wersji 7.0 lub nowszej, Google Chrome w wersji 10.0 lub nowszej, Opera w wersji 10.0 lub nowszej,
  • włączoną obsługę Java Script oraz cookies,
  • korzystanie z Usług świadczonych za pośrednictwem poczty elektronicznej wymaga posiadania czynnego i poprawnie skonfigurowanego konta poczty elektronicznej.
 

14. Zakaz dostarczania przez usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym

Klient, który korzysta ze Sklepu, zobowiązany jest do:

  • niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa,
  • korzystania ze Sklepu w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania,
  • nierozsyłania i nieumieszczania w ramach Sklepu niezamówionej informacji handlowej,
  • korzystania ze sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Administratora sklepu.
 

15. Karty rabatowe

 

REGULAMIN PROGRAMU  „KARTA RABATOWA TREKKER SPORT SREBRNA”

 

Organizatorem Programu „Karta Rabatowa TREKKER SPORT SREBRNA” jest firma TREKKER SPORT Maciej Gajda, Jacek Drzewiński z siedzibą w Poznaniu przy ul. Powstańców Wlkp. 12B

Program „Karta Rabatowa ” jest programem przeznaczonym dla klientów dokonujących zakupów w sklepie stacjonarnym TREKKER SPORT w Poznaniu jak i w sklepie internetowym jedzenieturystyczne.pl

 

 

Niniejszy Regulamin określa prawa i obowiązki Posiadacza karty rabatowej.

1. Postanowienia Ogólne
1.1 Korzystanie z „Karta Rabatowych TREKKER SPORT SREBRNA” przysługuje posiadaczowi karty, jest to karta na okaziciela.
1.2 Prawa związane z „Karta Rabatowych TREKKER SPORT SREBRNA” nie mogą być sprzedawane, zbywane w inny sposób ani nie mogą być przedmiotem żadnych innych czynności, z wyjątkiem tych określonych w niniejszym Regulaminie korzystania z karty rabatowej
1.3 Prawo do korzystania z upustów cenowych, przysługuje wyłącznie osobom posiadającym kartę rabatową w chwili zakupu.

2. Uczestnictwo w Programie
2.1 Do Programu „Karta Rabatowych TREKKER SPORT SREBRNA” może przystąpić: - każdy klient sklepu który spełnia punkt 2.2 z regulaminu.
2.2 Aby przystąpić do Programu „Karta Rabatowych TREKKER SPORT SREBRNA” należy dokonać zakupu na kwotę minimum 1299zł.
2.3 Uczestnikowi przysługuje rabat tylko z jednej karty (rabaty się nie sumują).

3. Karta Uczestnika
3.1 Uczestnik, przystępując do programu „Karta Rabatowych TREKKER SPORT SREBRNA” otrzymuje do używania Kartę Rabatową TREKKER SPORT SREBRNA na okaziciela.
3.2 Karta rabatowa umożliwia dokonanie zakupów towarów z rabatem 5%
3.3 Karta Rabatowa nie jest zbywalna i pozostaje własnością Organizatora (firmy Trekker Sport Maciej Gajda Jacek Drzewiński).
3.4 Karta Rabatowa nie jest kartą z ograniczoną data ważności.

4. Realizacja upustów
4.1 Organizator ma wyłączne prawo ustalania, które towary objęte są Programem „Karta Rabatowa TREKKER SPORT SREBRNA”.
4.2 Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zasady przyznawania rabatów.
4.3 Aby rabat został przyznany, Posiadacz jest zobowiązany wręczyć swoją Kartę pracownikowi punktu sprzedaży przed dokonaniem zakupu (zafiskalizowania sprzedaży).
4.4 Szczegółowe informacje programu można uzyskać pod numeremi telefonow
+48 61 6 390 725 lub +48 61 8 537 532

5. Upust Cenowy
5.1 Upust cenowy nie łączy się z żadnymi promocjami, wyprzedażami i rabatami na terenie sklepu.
5.2 Organizator może w dowolnym momencie zmienić lub anulować wysokość upustu cenowego przyznanego Uczestnikowi.

6. Zakończenie Programu „Karta rabatowa”
6.1 Organizator zastrzega sobie prawo zawieszenia lub zakończenia Programu „Karta Rabatowa” w każdym momencie.
6.2 W przypadku zawieszenia lub zakończenia Programu Organizator zobowiązany jest do umieszczenia informacji o zawieszeniu lub zakończeniu działalności Programu „Karta Rabatowa TREKKER SPORT SREBRNA” w punkcie sprzedaży TREKKER SPORT i w sklepie internetowym jedzenieturystyczne.pl

7. Zmiany Regulaminu Programu
7.1 Organizator Programu uprawniony jest do wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu Programu w każdym momencie.
7.2 W przypadku wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu, o których mowa w punkcie 7.1 (powyżej), Organizator każdorazowo udostępni ujednolicony tekst zmienionego Regulaminu Programu w punkcie sprzedaży TREKKER SPORT i w sklepie internetowym jedzenieturystyczne.pl

8. Akceptacja Regulaminu
8.1 Niniejszy Regulamin Programu „Karta rabatowa TREKKER SPORT SREBRNA” będzie uznany za zaakceptowany przez Posiadacza z chwilą pierwszego użycia karty wydanej Posiadaczowi.

REGULAMIN PROGRAMU „KARTA RABATOWA TREKKER SPORT ZŁOTA”

 

Organizatorem Programu „Karta Rabatowa TREKKER SPORT ZŁOTA” jest firma TREKKER SPORT Maciej Gajda, Jacek Drzewiński z siedzibą w Poznaniu przy ul. Powstańców Wlkp. 12B

Program „Karta Rabatowa ” jest programem przeznaczonym dla klientów dokonujących zakupów w sklepie stacjonarnym TREKKER SPORT w Poznaniu jak i w sklepie internetowym jedzenieturystyczne.pl

 

 

Niniejszy Regulamin określa prawa i obowiązki Posiadacza karty rabatowej.

1. Postanowienia Ogólne
1.1 Korzystanie z „Karty Rabatowej TREKKER SPORT ZŁOTA” przysługuje posiadaczowi karty, jest to karta na okaziciela.
1.2 Prawa związane z „Kartą Rabatową TREKKER SPORT ZŁOTA” nie mogą być sprzedawane, zbywane w inny sposób ani nie mogą być przedmiotem żadnych innych czynności, z wyjątkiem tych określonych w niniejszym Regulaminie korzystania z karty rabatowej
1.3 Prawo do korzystania z upustów cenowych, przysługuje wyłącznie osobom posiadającym kartę rabatową w chwili zakupu.

2. Uczestnictwo w Programie
2.1 Do Programu „Karty Rabatowej TREKKER SPORT ZŁOTA” jest przyłączany każdy klient, który spełnia punkt 2.2 z regulaminu.
2.2 Aby przystąpić do Programu „Karta Rabatowa TREKKER SPORT ZŁOTA” należy posiadać już kartę rabatową „Karta Rabatowa TREKKER SPORT ZŁOTA” dokonać zakupów w sklepie na kwotę powyżej 3999zł
2.3 Uczestnikowi przysługuje rabat tylko z jednej karty (rabaty się nie sumują).

3. Karta Uczestnika
3.1 Uczestnik, przystępując do programu „Karty Rabatowej TREKKER SPORT ZŁOTA” otrzymuje do używania Kartę Rabatową TREKKER SPORT ZŁOTA na okaziciela, oddając jednocześnie „Kartę Rabatowa TREKKER SPORT SREBRNA”
3.2 Karta rabatowa umożliwia dokonanie zakupów towarów z rabatem 8%
3.3 Karta Rabatowa nie jest zbywalna i pozostaje własnością Organizatora (firmy Trekker Sport Maciej Gajda Jacek Drzewiński).
3.4 Karta Rabatowa nie jest kartą z ograniczoną data ważności.

4. Realizacja upustów
4.1 Organizator ma wyłączne prawo ustalania, które towary objęte są Programem „Karta Rabatowa TREKKER SPORT ZŁOTA”.
4.2 Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zasady przyznawania rabatów.
4.3 Aby rabat został przyznany, Posiadacz jest zobowiązany okazać swoją Kartę pracownikowi punktu sprzedaży przed dokonaniem zakupu (zafiskalizowania sprzedaży).
4.4 Szczegółowe informacje programu można uzyskać pod numeremi telefonów
+48 61 6 390 725 lub +48 61 8 537 532.

5. Upust Cenowy
5.1 Upust cenowy nie łączy się z żadnymi promocjami, wyprzedażami i rabatami w sklepach.
5.2 Organizator może w dowolnym momencie zmienić lub anulować wysokość upustu cenowego przyznanego uczestnikowi.

6. Zakończenie Programu „Karta rabatowa TREKKER SPORT ZŁOTA”
6.1 Organizator zastrzega sobie prawo zawieszenia lub zakończenia Programu „Karta Rabatowa TREKKER SPORT ZŁOTA” w każdym momencie.
6.2 W przypadku zawieszenia lub zakończenia Programu Organizator zobowiązany jest do umieszczenia informacji o zawieszeniu lub zakończeniu działalności Programu „Karta Rabatowa TREKKER SPORT ZŁOTA” w punkcie sprzedaży TREKKER SPORT i w sklepie internetowym jedzenieturystyczne.pl

7. Zmiany Regulaminu Programu
7.1 Organizator Programu uprawniony jest do wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu Programu w każdym momencie.
7.2 W przypadku wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu, o których mowa w punkcie 7.1 (powyżej), Organizator każdorazowo udostępni ujednolicony tekst zmienionego Regulaminu Programu w punkcie sprzedaży TREKKER SPORT i w sklepie internetowym jedzenieturystyczne.pl

8. Akceptacja Regulaminu
8.1 Niniejszy Regulamin Programu „Karta rabatowa TREKKER SPORT ZŁOTA” będzie uznany za zaakceptowany przez Posiadacza z chwilą pierwszego użycia karty wydanej Posiadaczowi.